Overige verenigingsactiviteiten

Naast sneeuwfit trainingen en een groepsreis naar de wintersport biedt de vereniging nog meer activiteiten. Deelname hieraan is geheel vrijwillig.

Kerstwandeling

19 december 2021

Waar; wordt nog bekend gemaakt

Voor wie: Voor leden van de Skivereniging Regio Zwolle.

Zo rond de kerstdagen organiseren we traditiegetrouw een kerstwandeling, waaraan elk lid van de skivereniging mee kan doen. We hopen natuurlijk op sneeuw, maar ook zonder sneeuw is het een prachtige wandeling in de natuur. We wandelen dit jaar waarschijnlijk in de uiterwaarden van de IJssel. Dat is nog wel afhankelijk van de waterstand van de IJssel.

Verzamelplaats en tijdstip worden tijdig bekend gemaakt. Opgeven bij Gerard Harbrink.

Nieuwjaarsborrel

2 januari 2022

Waar: de Hoeve van de Agnietenberg

Voor wie: Voor leden van de Skivereniging Regio Zwolle

Op die dag is er ruimte om onder het genot van een drankje en een hapje iedereen de beste wensen voor het komende jaar te wensen en te genieten van veel gezelligheid.

Fietstocht

1 mei 2022

Waar: Wordt nog bekend gemaakt

Voor wie: Voor leden van de Skivereniging Regio Zwolle

Traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een mooie fietstocht van ca. 40 km. door de prachtige natuur in de omgeving van Zwolle.

Vergeet niet je fototoestel, een bandenplaksetje en regenkleding mee te nemen. Natuurlijk neem je je stralende humeur mee om het tot een gezellig geheel te maken.