We hopen op 26 oktober 2020 onze algemene ledenvergadering te houden.

Vanwege de Covidmaatregels moet je je vooraf aanmelden. Er is maar beperkt plaats.

Overige verenigingsactiviteiten

Naast sneeuwfit trainingen en een groepsreis naar de wintersport biedt de vereniging nog meer activiteiten. Deelname hieraan is geheel vrijwillig.

De evenementencommissie organiseert gedurende het jaar een aantal evenementen waarbij de sportiviteit en/of gezelligheid voorop staan. Zo is er een kerstwandeling en wordt het seizoen afgesloten met een fietstocht. Natuurlijk mag een nieuwjaarsreceptie niet ontbreken.

Kerstwandeling

20 december 2020

De jaarlijkse kerstwandeling wordt ook dit jaar georganiseerd door de evenementen commissie. Zij zoekt weer een wandeling uit in een bosrijke omgeving en na afloop trakteert de Skivereniging op een heerlijk bord snert of iets vergelijkbaars. Vooraf graag aanmelden bij Gerard Harbrink, zodat hij voldoende snert kan bestellen bij de horecagelegenheid waar we ons verzamelen en ook terugkeren. Het adres en verdere noodzakelijke gegevens worden tijdens de trainingen en op onze website in december tijdig bekend gemaakt. Wie weet misschien wel een witte kerst dit jaar.

Nieuwjaarsreceptie

Op 3 januari 2021 wordt als vanouds de nieuwjaarsborrel gehouden in de hoeve van de Agnietenberg. E.e.a. is natuurlijk wel afhankelijk van de dan geldende coronamaatregels.

Fietstocht

2 mei 2021

voor wie Voor Leden van de Skivereniging Regio Zwolle

Er zijn geen kosten aan verbonden

Aanmelden via info@skivereningzwolle.nl

Tijd en start worden nog bekend gemaakt.

Traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een mooie fietstocht van ca. 40 km.

Er wordt in de prachtige omgeving van Zwolle gefietst, soms op de Veluwe, soms langs de IJssel of in het Vechtdal. De natuur is op dat moment vaak op zijn mooist. Onderweg wordt er een uitspanning aangedaan voor een versnapering en een sanitaire stop.

Gezelligheid en genieten van de natuur staan voorop!

Niet vergeten!

·bandenplaksetje