Overige verenigingsactiviteiten

Naast sneeuwfit trainingen en een groepsreis naar de wintersport biedt de vereniging nog meer activiteiten. Deelname hieraan is geheel vrijwillig.

Fietstocht

1 mei 2022

Waar: Wordt nog bekend gemaakt

Voor wie: Voor leden van de Skivereniging Regio Zwolle

Traditiegetrouw sluiten we het seizoen af met een mooie fietstocht van ca. 40 km. door de prachtige natuur in de omgeving van Zwolle.

Vergeet niet je fototoestel, een bandenplaksetje en regenkleding mee te nemen. Natuurlijk neem je je stralende humeur mee om het tot een gezellig geheel te maken.

Alle activiteiten onder voorbehoud. Buitenactiviteiten zijn afhankelijk van weersomstandigheden.

Disclaimer

Ondanks de constante zorg en aandacht die de Skivereniging Regio Zwolle (SRZ) aan de samenstelling van deze website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze site wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. De informatie op www.skiverenigingzwolle.nl wordt regelmatig aangevuld en eventuele wijzigingen kunnen te allen tijde met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

De SRZ aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het eventueel niet goed functioneren van deze website. De SRZ aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor onjuistheden en onvolledigheden van de op de website van de SRZ opgenomen informatie en tarieven. De SRZ aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor directe of indirecte schade ontstaan door de inhoud van de – al dan niet door derden aangeboden – informatie op de websites van de SRZ.

Hoewel de SRZ alles in het werk stelt om misbruik te voorkomen, is de SRZ niet aansprakelijk voor informatie en / of berichten die door gebruikers van de website via Internet verzonden worden.

Verwijzingen naar sites die niet door de SRZ worden onderhouden zijn louter ter informatie van de bezoeker opgenomen. Hoewel de SRZ uiterst selectief is ten aanzien van de sites waarnaar verwezen wordt, kan zij niet instaan voor de inhoud en het functioneren daarvan, noch voor de kwaliteit van eventuele producten en / of diensten die daarop worden aangeboden. Elke aansprakelijkheid met betrekking tot sites die niet door de SRZ worden onderhouden, wordt afgewezen.

De SRZ verkoopt, ruilt of verhuurt geen persoonlijke data aan derden, tenzij wij hiervoor uitdrukkelijk toestemming hebben gevraagd.